بزرگ ترین شرکت های تولید کننده پلاک خوان

بزرگ ترین شرکت های تولید کننده پلاک خوان جهان

سال های زیادی است که از نرم افزار های پلاک خوان برای مواردی از قبیل امنیت داخلی، راهنمایی و رانندگی، امکانات دفاعی، تفریحی و سرگرمی، پارکینگ های اختصاصی استفاده می شود. در این مطلب، تاریخچه بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه نرم افزار های پلاک خوان را بررسی خواهیم کرد.

شرکت های ارائه دهنده خدمات پلاک خوان

InnoWare یک شرکت توسعه دهنده ایتالیایی است که از سال ۱۹۹۲ درحوزه ی تشخیص پلاک (LPR) فعالیت دارد.

شرکت SentiVeillance زیر جموعه ی Neurotechnology  توسعه دهنده ی الگوریتم هایی برای تشخیص چهره ، کلاسه بندی و ردیابی خودروها و انسان ها و تشخیص خودکار پلاک خودرو است. شرکت Neurotechnology ارائه دهنده ی بزرگ-مقیاس  فناوری بیومتریک AFIS SDK ، اثر انگشت در قالب کارت هوشمند مبتنی بر رایانه، تعبیه شده در دستگاه های مختلف، کارت هوشمند، عنبیه چشم، SDK شناسایی صدا و اثر انگشت است. همچنین در حوزه ی هوش مصنوعی و رباتیک در حال تحقیق و توسعه است.

riveVision یک راهکار اجاره نرم‌افزار ( SaaS ) مبتنی بر فضای ابری ( Cloud ) است که با استفاده از یک شبکه عصبی با الگوریتم های یادگیری ماشین جایگزین OCR ( تشخیص کاراکترهای نوری ) و سیستم های تشخیص خودرو قدیمی می شود.

گروه Innova Systems سیستم تشخیص خودکار پلاک خودرو را به صورت قابل نصب بر روی دسکتاپ ارائه می دهد.

Smart Parking پیشرو در طراحی، توسعه و مدیریت فناوری پارکینگ هوشمند است.

ANPR2

OpenALPR یک سرویس متن باز پلاک خوان ارائه می کند.

NDI Recognition Systems ارائه دهنده ای پیشرو در عرصه ی فناوری شناسایی خودکار پلاک خودرو به سازمان های راهنمایی و رانندگی و سازمان های دولتی در سراسر جهان است.

Vigilant Solutions جامع ترین و پیشرفته ترین مجموعه ابزارهای اجرای قانون مانند تشخیص پلاک (LPR) ، تشخیص چهره و موارد دیگر را ارائه می دهد.

Genetec سیستم های کنترل دسترسی و تشخیص خودکار پلاک را بر روی دوربین های نظارتی IP ارائه می دهد. راهکار تشخیص پلاک خودکار Security Center AutoVu از زیر مجموعه های Genetec است. AutoVu در حوزه ی پارکینگ به موسسات آموزشی، شهرها و مشاغل کمک می کند تا از افزایش رضایت مشتری و بهبود کارایی عملیاتی بهره مند شوند. راهکار های AutoVu شامل طیف وسیعی از دستگاه های قدرتمند و ثابت ALPR ، نرم افزار و سرویس های ابری است که همگی برای تسهیل و تقویت مدیریت و اجرای پارکینگ طراحی شده اند تا تجربه بهتری را برای راننده ها فراهم کنند.

PIPS Technology پیشرو در زمینه کشف نوآوری در زمینه ارائه راهکار های پیشرفته تشخیص خودکار پلاک برای ایمنی و هوشمندتر کردن دنیای ما است.

ANPR5

Tattile سیستم های بینایی تجمیع شده ( Embedded ) و راهکار های پیشرفته سفارشی را برای کاربرد های صنعتی، کنترل ترافیک جاده ای و صنعت راه آهن طراحی و تولید می کند.

JENOPTIK طیف متنوعی از برنامه های کاربردی دنیای واقعی را شامل می شود ، از جمله: سیستم های سرعت سنج سفر ، سیستم های تشخیص سرعت میانگین ، راهنمای و رانندگی ، تشخیص لاین اتوبوس ، مدیریت پارکینگ خودرو ، شارژ برقی خودرو.

CA Traffic تولید کننده و تأمین کننده تجهیزات نظارت بر ترافیک است. طیف گسترده ای از ابزار دقیق و سیستم های نرم افزاری از طبقه بندی کننده های اولیه شمارنده پنوماتیک لوله ای تا سامانه ترابری هوشمند ( ITS ) توسط این شرکت به فروش می رسد.

سیستم های ELSAG ALPR پلاک ها را در زمان واقعی اسکن می کنند بنابراین اپراتورها هشدار های فوری را در مورد هرگونه مطابقت خودرو با خودروهای تحت تعقیب پلیس دریافت می کنند. داده های آنی ، پلیس را به مجرمان می رساند و شما را در انجام وظیفه خود در جلوگیری از جرم و ارتقا امنیت جامعه کمک می کند.

COBAN Tech دوربین های پوشیدنی ، سیستم های دوربین داخل اتومبیل و راهکار های یکپارچه نظارت تصویری را برای خواسته های دقیق مامورین اجرای قانون ارائه می دهد.

شرکت شهاب به عنوان اولین تولید کننده تجاری SDK و نرم افزار پلاک خوان فارسی در ایران در طی سال های فعالیت خود با مراجع قضایی کشور و شرکت های متعددی همکاری داشته و در حال حاضر بسیاری از سامانه های حضور و غیاب و مدیریت تردد کشور از خدمات این شرکت استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع Plate Recognizer

همچنین ببینید

چالش های مدیریت کلاس با ابزار جدید تشخیص چهره هوش مصنوعی

چالش های مدیریت کلاس با ابزار جدید تشخیص چهره هوش مصنوعی

یک ابزار جدید مدیریت کلاس هوش مصنوعی با قابلیت‌های تشخیص چهره اخیرا با وعده هایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *