گوگل مپ از هوش مصنوعی مولد برای بهبود اکتشاف استفاده می کند

گوگل مپ از هوش مصنوعی مولد برای بهبود اکتشاف استفاده می کند

گوگل به تازگی اعلام کرده است که اپلیکیشن گوگل مپ را به یک ابزار هوش مصنوعی مولد تجهیز می کند تا به شما در کشف مکان های جدید کمک کند.

این ویژگی جدید با استفاده از مدل های زبانی بزرگ (LLMs)، بیش از ۲۵۰ میلیون مکان در گوگل مپ و بیش از ۳۰۰ میلیون راهنمای محلی را تجزیه و تحلیل می کند تا پیشنهادها را براساس آنچه به دنبالش هستید ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر می خواهید فروشگاه های زنجیره ای ارزان قیمت جالبی در سان فرانسیسکو پیدا کنید، می توانید “مکان هایی با ظاهر کلاسیک در SF” را جستجو کنید، و Maps توصیه های خرید سازماندهی شده توسط دسته بندی ها، و همچنین ” گالری عکس ها و خلاصه های بررسی” را تولید خواهد کرد. هدف از ویژگی جدید، احساس محاوره ای بودن بیشتر از تجربه جستجوی معمولی است. اگر سوال بعدی مانند “در مورد ناهار چطور؟” هوش مصنوعی علاقه قبلی شما به رستوران های قدیمی را می گیرد و رستوران هایی را پیدا می کند که با معیارهایی مانند یک رستوران قدیمی مطابقت داشته باشند.

این شرکت می‌گوید که این ویژگی باید بتواند توصیه‌هایی را حتی در مورد خاص‌ترین پرس‌وجوها نیز ایجاد کند.

آزمایش دسترسی زودهنگام، این هفته در ایالات متحده انجام می شود و برای انتخاب Local Guides (راهنمای محلی)، جامعه اعضای گوگل که بررسی ها، حقایق و عکس های موجود در Maps را برای کمک به سایر کاربران با اطلاعات دقیق در مورد مکان های مختلف ارائه می دهند، در دسترس خواهد بود. این قابلیت در آینده نزدیک در دسترس سایر کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت هنوز نگفته است که کدام کشورها این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

گول در ماه اکتبر، گوگل مپ را به روزرسانی کرد تا بیشتر شبیه به یک ابزار جستجو باشد و ویژگی های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی مانند نتایج عکس و توانایی پیشنهاد مکان های خاص هنگام ورود به سوالات مبهم مانند “کارهایی که باید انجام شود” را معرفی کند.

گوگل در پست وبلاگی خود نوشت: “این تازه آغاز راهی است که ما با هوش مصنوعی مولد، نقشه ها را سوپرشارژ می کنیم”.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به رشد کسب‌ وکار شما در اقتصاد دیجیتال کمک کند

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به رشد کسب‌ وکار شما در اقتصاد دیجیتال کمک کند

هوش مصنوعی مولد نقطه محوری بعدی برای بهره وری و کارایی در سازمان ها است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *