Otter می خواهد دستیار هوش مصنوعی شما باشد

Otter می خواهد دستیار هوش مصنوعی شما باشد

شرکت نرم افزاری Otter در هفته گذشته از افزایش قابل توجه ویژگی های هوش مصنوعی خود خبر داد، از جمله توانایی ربات هوش مصنوعی آن برای پیوستن به چت های مبتنی بر متن و استفاده از این فن آوری برای جستجو در کل تاریخچه جلسات.

چرا مهم است : Otter می خواهد اپلیکیشن خود را از ابزاری که مردم برای دریافت رونوشت های جلسه استفاده می کنند به ابزاری برای دریافت طیف گسترده ای از اطلاعات تبدیل کند.

جزئیات : در اولین ویژگی جدید، چت بات هوش مصنوعی اوت لوک که توانسته به طیف گسترده ای از سوالات زبان طبیعی در مورد یک جلسه خاص پاسخ دهد، اکنون می تواند براساس تمام رونوشت های جلسه کاربر به سوالات پاسخ دهد.

Otter کانال ها و پیام های مستقیمی را برای همکاری کارکنان ارائه می دهد. حالا چت بات آن نیز قادر به شرکت در آن کانال های مبتنی بر متن خواهد بود.

همچنین یک خلاصه مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که به صورت بلادرنگ در طول یک جلسه برای شناسایی و پی گیری مواردی که نیاز به اقدام و عمل دارد قابل استفاده است از جمله اینکه یک وظیفه خاص به چه کسی محول شده است و مهلت آن چقدر است.

هر سه ویژگی در محصولات اشتراک رایگان و پولی موجود این شرکت گنجانده شده اند. در حال حاضر قابلیت جستجو در میان جلسات و خلاصه های هوش مصنوعی در دسترس است، در حالی که ویژگی گفتگوی هوش مصنوعی در کانال ها برای برخی از کاربران شروع به کار کرده و در هفته های آینده برای برخی دیگر منتشر خواهد شد.

Otter خود را از رقبایش مقرون به صرفه تر می داند زیرا هزینه اضافی برای ویژگی های هوش مصنوعی دریافت نمی کند و از قابلیت های اضافه شده به برنامه هایی مانند Zoom، Microsoft Teams و Google Meet قدرتمندتر است. به علاوه، در جلساتی که در هر یک از این اپلیکیشن ها برگزار می شود نیز کار می کند.

بله، اما گفتنی است که دستیارهای هوش مصنوعی مایکروسافت و گوگل در حوزه هایی کار می کنند که otter فاقد آنهاست مثلا محصولاتی از جمله ایمیل و اپلیکیشن های بهره وری که آنها دارند اما Otter ندارد.

در ادامه، سم لیانگ، مدیرعامل Otter به Axios گفت: Otter در حال کار روی امکان مشارکت چت بات ها در جلسات زنده به صورت بالقوه در اواخر سال جاری است.

در نهایت، لیانگ دنیایی را می بیند که در آن هر فرد چت بات مخصوص به خود را خواهد داشت که می تواند براساس دانش خود از نحوه تعامل فرد در گذشته، بینش و دیدگاه خود را تغییر دهد.

و در حالی که در حال حاضر Otter تنها داده ها را در جلسات جستجو می کند، لیانگ گفت که این شرکت در حال کار بر روی چگونگی آوردن اطلاعات از Slack، ایمیل و دیگر منابع است.

همچنین ببینید

گوگل ساختار سازمانی خود را جهت تمرکز بر هوش مصنوعی اصلاح می کند

گوگل ساختار سازمانی خود را جهت تمرکز بر هوش مصنوعی اصلاح می کند

در میان هجوم پیشرفت‌های هوش مصنوعی این هفته، بیشتر توجهات معطوف به سخنان دمیس حسابیس، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *