اولین کامپیوتر سرفیس هوش مصنوعی مایکروسافت چه قابلیتی دارد؟

اولین کامپیوتر سرفیس هوش مصنوعی مایکروسافت چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت مایکروسافت روز پنجشنبه از راه اندازی اولین رایانه شخصی سرفیس خود که برای هوش مصنوعی (AI) بهینه شده است، خبر داد.
Surface Pro 10 و Surface Laptop 6 به طور انحصاری برای برنامه های تجاری منتشر شده اند و سریع ترین تجربه Surface PC را ارائه می دهند.
مایکروسافت گفت که کلید Copilot جدید، دسترسی میانبر به دستیار هوش مصنوعی تولیدی شرکت را در کنار تجربه تماس ویدیویی پیشرفته، لوازم جانبی جدید و ویژگی‌های امنیتی ارائه می‌کند.

شرکت مایکروسافت (MSFT) با معرفی اولین رایانه شخصی سرفیس تجارت محور خود در روز پنجشنبه، همچنان این شرکت را به سمت آینده هوش مصنوعی (AI) مولد سوق می دهد. در اینجا ویژگی های جدیدی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید که در سرفیس پرو ۱۰ و سرفیس لپ تاپ ۶ برای کسب و کار پیدا کنید.

پردازنده های اینتل برای تجربه سریعتر

رایانه‌های شخصی Surface جدید توسط پردازنده‌های Intel Corp (INTC) Core ultra هدایت می‌شوند که برای ارائه عملکرد قدرتمند و قابل اعتماد برای برنامه‌های تجاری طراحی شده‌اند. مایکروسافت گفت سرفیس لپ تاپ ۶ دو برابر سریعتر از نوع لپ تاپ ۵ است در حالی که سرفیس پرو ۱۰ تا ۵۳ درصد سریعتر از پرو ۹ است. فناوری سرعت پیشرفته و واحد پردازش عصبی (NPU) به کاربران امکان می دهد از ابزارهای هوش مصنوعی به بهترین نحو بهره ببرند. Windows Studio Effects به کاربران تجاری و توسعه دهندگان این فرصت را می دهد تا برنامه ها هوش مصنوعی خود را بسازند و تجربه ای جدید کسب کنند.

کلید میانبر Copilot جدید

مایکروسافت اعلام کرد که Surface Pro 10 for Business قدرتمندترین مدل آن تا به امروز بوده و شامل یک کلید Copilot جدید است. افزودن این کلی جدید به صفحه کلید ویندوز، اجازه دسترسی میانبر به ابزار پرچمدار Copilot AI این شرکت را می دهد. به گفته این شرکت، سایر پیشرفت‌های صفحه کلید شامل مجموعه کلیدهای پررنگ، اندازه فونت بزرگ‌تر و نور پس‌زمینه برای آسان‌تر کردن تایپ کردن، در کنار صفحه‌نمایشی که ۳۳ درصد روشن‌تر از قبل خواهد بود. برنامه‌های مایکروسافت ۳۶۵ مانند OneNote و Copilot نیز می‌توانند از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل یادداشت‌های دست‌نویس روی Surface Slim Pen استفاده کنند.

تماس تصویری پیشرفته و لوازم جانبی

برای Surface Pro 10 مایکروسافت بیشتر ارتقاء خود را بر روی یک تجربه تماس ویدیویی پیشرفته متمرکز کرده است. دوربین Ultrawide Studio جدید، بهترین دوربین جلویی در لپ‌تاپ است که دارای میدان دید ۱۱۴ درجه است، ویدیوهایی را در ۱۴۴۰ پیکسل می‌گیرد و از جلوه‌های Windows Studio با هوش مصنوعی برای اطمینان از کیفیت بهره می برد. مایکروسافت گفت این شرکت همچنین مجموعه ای از لوازم جانبی جدید را برای کاربرانی که خواهان جایگزینی برای ماوس سنتی هستند، راه اندازی کرده است. اینها شامل دستگیره های سفارشی روی قلم سرفیس و یک دستگاه هاب تطبیقی است که سه پورت USB را ارائه می دهد.

بهبود امنیت با فناوری کارت هوشمند

در نهایت، رایانه های شخصی سرفیس جدید تجارت محور، ویژگی های امنیتی را برای کاربران تجاری اضافه کرده اند که شامل فناوری کارت خوان هوشمند می باشد. کاربران Surface می‌توانند برای احراز هویت با امنیت کارت شناسایی «تراشه به ابر» به رایانه شخصی دسترسی داشته باشند. کاربران Surface 10 می‌توانند به فناوری جدید NFC دسترسی داشته باشند که امکان احراز هویت امن و بدون رمز عبور را با کلیدهای امنیتی NFC فراهم می‌کند.

مایکروسافت در ۲۰ می رویداد ویژه Windows و Surface AI را میزبانی خواهد کرد که در آن مدیر اجرایی (مدیر عامل) ساتیا نادلا “چشم انداز هوش مصنوعی” شرکت را برای نرم افزار و سخت افزار تشریح خواهد کرد.

منبع : msn

همچنین ببینید

پلاک خوان های شهر گرینزبوروی آمریکا فعلاً قرار نیست افزایش پیدا کنند

پلاک خوان های شهر گرینزبوروی آمریکا فعلاً قرار نیست افزایش پیدا کنند

گرینزبورو (از شهرهای ایالت کارولینای شمالی)؛ بیش از دو سال از نصب اولین دوربین های پلاک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *