tensorflow

گوگل TensorBoard.dev و TensorFlow Enterprise را معرفی می کند!

گوگل پیش نمایش اجرای برنامه TensorBoard.dev را برای اشتراک گذاری یادگیری ماشین TensorBoard، و TensorFlow Enterprise را که یک سرویس شبکه ای است را برای همکاری بین سیستم TensorFlow و تیم شبکه ابری را به نمایش گذاشت.

معاون مهندسی گوگل امروز بر روی استیج TensorFlow در سانتا کارلو کالیفرنیا گفت:

شما اکنون قادر خواهید بود تا بدون نیاز به هیچگونه تنظیماتی میزبان باشید و مسیر و تجارب خود را در آزمایش های یادگیری ماشین به صورت عمومی به اشتراک بگذارید. به سادگی گزارش های خود را بارگذاری کنید و آدرس منبع یاب(URL) خود را به اشتراک بگذارید تا بقیه بتوانند آزمایش های شما را ببینند و مشاهده کنند که شما در TensorFlow چه کاری انجام می دهید.

TensorFlow Enterprise  برای ارائه یک نسخه بهینه از چارچوب یادگیری ماشین منبع باز (open source) TensorFlow برای تجارت های بزرگ ساخته شده است. این برنامه همانند نسخه های بهینه سازی شده یادگیری عمیق VM و یادگیری عمیق Containers با استفاده از هوش مصنوعی گوگل و موتور Kubernets کار می کند. این سرویس ساخته شده تا خواندن داده ها را تا ۳ برابر بهبود ببخشد -نتایج نشان می دهند که TensorFlow در خواندن داده ها و یافتن فایل ها چقدر تغییر کرده است- و طی ۳ سال گذشته حمایت از امنیت داده ها بهتر و اختلالات آن رفع شده است.

سیرِگ ویلی مدیر تولیدات هوش مصنوعی بخش Google Cloud طی ایمیلی به VentureBeat گفت:”این نسخه بر روی Google Cloud حمایت شده و تمام زمینه ها و اختلالات رفع شده بر روی خط اصلی مخزن کد های TensorFlow در دسترس خواهد بود.”

این همچنین می تواند به طور مستقیم از Google Cloud و مهندسین TensorFlow پشتیبانی دریافت کند و برای آموزش مشاغل و استقرار سیستم های هوش مصنوعی استفاده شود.

ویلی همچنین ادامه داد:

برای مشتریانی که در مرز هوش مصنوعی قرار دارند ما سرویس دستکش سفید را  پیشنهاد می کنیم.این شامل ارتباط بین مهندس به مهندس از دو شبکه Google Cloud و TensorFlow می باشد تا بتوانند به یکدیگر در چالش ها کمک کنند.

در اخبار اخیر،هفته گذشته سیستم عامل Google Cloud به روز رسانی هایی را برای هوش مصنوعی خود معرفی کرد که طی این به روز رسانی، نرم افزاری که بر اساس شبکه ابری کار میکند، برای همکاری بین دانشمندان داده که مدل های هوش مصنوعی می سازند ارائه شد. مانند مدلی که از انویدیا برای افزایش سرعت جریان کار پشتیبانی می کند. ماه گذشته گوگل TensorFlow نسخه ۲٫۰ را با ادغام محکم با Keras به طور پیش فرض و مشتاقانه اجرا کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع venturebeat

همچنین ببینید

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به رشد کسب‌ وکار شما در اقتصاد دیجیتال کمک کند

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به رشد کسب‌ وکار شما در اقتصاد دیجیتال کمک کند

هوش مصنوعی مولد نقطه محوری بعدی برای بهره وری و کارایی در سازمان ها است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *