بروزرسانی رایگان GPT-4 Turbo در Copilot با 3 ویژگی جدید

بروزرسانی رایگان GPT-4 Turbo در Copilot با ۳ ویژگی جدید

به گفته “میخائیل پاراخین” مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، اکنون دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت (Copilot) به صورت رایگان به مدل کمتر توسعه یافته GPT-4 تجهیز شده است.

خبر خوب این است که این ارتقا بر سطح رایگان تأثیر می گذارد، به این معنی که برای دسترسی به قابلیت های توسعه یافته نیازی به پرداخت هیچ پولی ندارید.

GPT-4 Turbo یک نوع به روز شده از GPT-4 است که می تواند متن بیشتری را در یک درخواست پردازش کند. به علاوه، از ویژگی های دید جدید، تبدیل متن به گفتار و DALL-E پشتیبانی می کند.

آیا در مورد سه ارتقای مهم مایکروسافت Copilot کنجکاو هستید؟ پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

۳ ویژگی آپدیت جدید Copilot

مشکل اساسی GPT-4 این است که یک پایگاه دانش دارد که زنجیره بروزرسانی آن در سپتامبر ۲۰۲۱ قطع شده است. خوشبختانه اما پایگاه دانش GPT-4 Turbo این مشکل را ندارد.

۱ – تاریخ قطع دانش جدید GPT-4 Turbo

GPT-4 Turbo تاریخ قطع پایگاه دانش Copilot را از سپتامبر ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۳ به‌روزرسانی می‌کند. به این ترتیب، باید بتوانید اطلاعات بیشتری را که زمانی برای کاربران رایگان محدود شده بود، از آن بخواهید.

۲ – حدود ۳۰۰ صفحه متن را در یک فرمان مدیریت می کند

GPT-4 فقط دارای یک پنجره زمینه ۸K بود. با این حال، GPT-4 Turbo دارای یک پنجره زمینه ۱۲۸K است. همانطور که Mauran توضیح داد، برای درک این موضوع می توان گفت لایه رایگان Microsoft Copilot اکنون می‌تواند نزدیک به ۳۰۰ صفحه متن را در یک درخواست پردازش کند.

۳ – تنبلی کمتر

دسامبر گذشته، OpenAI اذعان کرد که GPT-4 Turbo از “تنبلی” رنج می برد. به عبارت دیگر، این مدل پاسخ‌های بی‌حالی به درخواست‌های کاربران ارائه می‌دهد. به این ترتیب، همانطور که در ژانویه گزارش دادیم، OpenAI GPT-4 Turbo را به روز کرد و اعلام کرد: “این مدل وظایفی مانند تولید کد را با دقت بیشتری نسبت به مدل پیش نمایش قبلی انجام می دهد و در نظر گرفته شده است که موارد “تنبلی” را در جایی که مدل کامل نمی شود کاهش دهد.

شاید از خود بپرسید که چرا مایکروسافت ناگهان اینقدر دست به خیر شده است؟ همانطور که توسعه دهندگان XDA اشاره کردند، شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت یک مدل جدید GPT-4.5 توربو را منتشر می کند که ممکن است برای سطح پولی رزرو شده باشد و کاربرانی را که پرداخت نمی کنند به GPT-4 Turbo محدود می کند.

یکی از سخنگویان مایکروسافت به Mashable گفت: “برای کاربران رایگان Copilot در حالت خلاقانه تجربه کاربری GPT-4 Turbo به صورت پیش فرض فعال است. کاربران Copilot Pro اما می توانند GPT-4 Turbo را در حالت خلاقانه (Creative) روشن یا خاموش کنند.”

منبع : msn

همچنین ببینید

پلاک خوان های شهر گرینزبوروی آمریکا فعلاً قرار نیست افزایش پیدا کنند

پلاک خوان های شهر گرینزبوروی آمریکا فعلاً قرار نیست افزایش پیدا کنند

گرینزبورو (از شهرهای ایالت کارولینای شمالی)؛ بیش از دو سال از نصب اولین دوربین های پلاک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *