کتابخانه تشخیص چهره روبینا

یک مجوز رایگان ۴ ماهه روبینا!

به اطلاع می‌رسانیم به مناسبت رونمایی رسمی از کتابخانه تشخیص چهره روبینا در هفته آخر آذرماه ۹۸، به تمام #مشتریان عزیزی که تاکنون بیش از #۳_میلیون_تومان از شرکت #شهاب خرید کرده اند، یک مجوز رایگان ۴ ماهه از کتابخانه تشخیص چهره اهدا می‌شود.

این مجوز محدودیتی روی تعداد افراد قابل شناسایی ندارد و می‌توانید کتابخانه را در شرایط واقعی تست کنید.  این طرح از شنبه ۲۳ آذر شروع شده و برای مدت محدودی ادامه خواهد داشت.

برای دریافت لینک دانلود و فایل مجوز، با ایمیل support@shahaab-co.ir مکاتبه کنید.

تشخیص دقیق چهره، برای مدتی نسبتاً طولانی چه در محیط های علمی و دانشگاهی و چه در شرکت های تجاری به عنوان چالشی بزرگ مطرح بوده است؛ چنان که تا چندی پیش این توانایی یکی از مزیت های مغز انسان بر سیستم ها و الگوریتم های رایانه ای به شمار می رفت. اما به مدد الگوریتم های مدرن و شگفت انگیز شبکه های عصبی، پردازش تصویر، بینایی ماشین و هوش مصنوعی این قله نیز توسط محققین و کدنویسان غول های نرم افزاری دنیا از قبیل گوگل، فیس بوک و اپل فتح شده است.
شرکت شهاب نیز در راستای اهداف بلند پروازانه خود طرح تحقیق و توسعه ی پروژه تشخیص چهره را از حدود ۳ سال پیش آغاز و در این مدت الگوریتم های بسیاری را ابداع، تست و پیاده سازی کرده است. موتور پردازشی تشخیص چهره شرکت دانش بنیان شهاب (روبینا) در اوایل سال ۹۸ و پس از طی کردن آزمایش های مختلف روی مجموعه داده های استاندارد و نیز کسب موفقیت و احراز شرایط لازم در محیط های واقعی به مرحله بهره برداری رسید. این نسخه از کتابخانه ی روبینا که برای تهیه آن از پیشرفته ترین کتابخانه ها و فریم‌ورک های بینایی ماشین و یادگیری عمیق دنیا استفاده شده است، قابلیت تشخیص چهره ی ۱۰۰۰ نفر با نرخ تشخیص ۹۵% را داراست.
برای آشنایی بیشتر مشتری با نحوه ی کار کتابخانه روبینا، یک پایگاه داده ساده به پروژه افزوده شده تا کاربر بتواند لیست افراد حاضر در پایگاه داده را مشاهده و در صورت نیاز آن را ویرایش کند. کاربر می تواند در صورت نیاز جدول های اختصاصی خود را به پروژه اضافه کند. کتابخانه دو پارامتر را به عنوان خروجی ارائه میدهد:
یک عدد صحیح و یک عکس.
عکس خروجی، آخرین چهره ای است که در فریم جاری تشخیص داده شده است.
عدد صحیح گزارش شده نیز شماره ی پرسنلی فردی است که چهره اش به عنوان خروجی گزارش شده و از آنجا که این شماره منحصر به فرد است بنابراین کتابخانه روبینا به کمک عدد مذکور نام فرد را از دیتابیس استخراج می کند.
همان طور که گفته شد نسخه فعلی موتور پردازشی روبینا روی ۱۰۰۰ چهره به دقت خوبی رسیده است. نسخه ی بتای این کتابخانه نیز روی ۱۰۰۰۰ تصویر مراحل تست اولیه را پشت سر گذاشته است. رویکرد نهایی این پروژه، پردازش مجموعه داده هایی با میلیاردها تصویر است. این راه گرچه پر فراز و نشیب اما با توکل به خدا و امید به ایمان و تخصص مهندسین جوان شرکت دانش بنیان شهاب و نیز همراهی شما مخاطبین و مشتریان عزیز نزدیک است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا