دوربین پلاک خوان مدل D1531P

دوربین پلاک خوان
SH-D1531P

دوربین پلاک‌خوان اقتصادی SH-D1531P برای تشخیص پلاک‌ها در شرایط کنترل شده مانند پارکینگ‌ها طراحی شده تا پلاک خودروهای با سرعت پایین را شناسایی کند.

5MP

قدرت تفکیک

6 عدد

LED پاور سفید

مناسب برای

پارکینگ ها

IP67

مقاوم در برابر آب و غبار

معرفی

یکی از مهم ترین نیازمندی ها در زمینه کنترل تردد، دوربین پلاک خوان با کیفیتی است که بتواند پلاک خودرو ها را در شرایط مختلف ضبط کند. به خصوص هنگام استفاده از نرم افزار های پلاک خوان مانند نرم افزار پلاک خوان آی پلاک ، نیاز به چنین دوربین هایی که تصاویر واضحی از پلاک خودرو ها ثبت کنند بیشتر احساس می شود.

دوربین پلاک خوان SH-D1531P ، دوربینی تحت شبکه IP ( دیجیتال ) از نوع بولت می باشد که با قدرت تفکیک 5 مگاپیکسلی خود، تصویری واضح و تا نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را به شما ارائه می دهد. این دوربین از قابلیت DWDR برای بالابردن کیفیت تصاویر خروجی بهره می برد و برای بهبود نور تصویر، از  BLC استفاده می کند. این دوربین دارای پروژکتور داخلی مرئی سفید می باشد که توانایی پرتاب نور سفید به طول بیش از 25 متر را دارد. لازم به ذکر است دوربین پلاک خوان شهاب دارای استاندارد حفاظتی IP67 ( مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ) است.

این دوربین در شرایط کنترل شده می تواند تصویر بسیار واضحی از پلاک خودرو ها ضبط کند و برای استفاده در پارکینگ و مکان هایی که گیت کنترل تردد، راهبند یا سرعتگیر دارند، قابل استفاده می باشد. دوربین پلاک خوان SH-D1531P دارای 2 حالت تنظیمات برای روز و شب است که از این طریق می تواند برای استفاده در شرایط مختلف نوری در شبانه روز، مناسب باشد.

لازم به ذکر است تمامی مشخصات فنی این دوربین توسط مهندسین شرکت شهاب در شرایط کاملا واقعی تست شده است.

دوربین مدار بسته پلاک خوان 1425

لنز موتورایز 2.8mm-12mm

پروژکتور داخلی با 6 عدد LED پاور سفید

درجه حفاظت IP67

دوربین پلاک خوان
SH-D1531P

مناسب برای پارکینگ ها
تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا