نمایشگاه شهر هوشمند 1401

حضور شرکت دانش بنیان شهاب در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران

سومین دوره نمایشگاه شهر هوشمند ایران از تاریخ 12 الی 14 تیر ماه 1401 در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار گردید و به طور تخصصی میزبان حضور شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل هوشمند (ITS) ، شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه کنترل تردد و احزار هویت، هولدینگ های مطرح حوزه فناوری اطلاعات و شهرداری ها و دهیاری های کشور بود.

این نمایشگاه فرصتی برای ارائه تکنولوژی های روز کشور در حوزه هوشمند سازی شهری، حمل و نقل هوشمند، سیستم های نظارتی و امنیتی و کنترل تردد بود و در این میان شرکت های دانش بنیان کشور توانستند دستاورد های علمی و فنی خود را به مخاطبان و سرمایه گزاران معرفی کنند.

شرکت دانش بنیان شهاب به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه سیستم های حمل و نقل هوشمند و کنترل تردد برپایه هوش مصنوعی و پردازش تصویر، دستاورد های چندین ساله خود را در معرض نمایش قرار داد و توانست برخی راهکار های نرم افزاری خود را به شهرداری ها، کنترل ترافیک شهر ها و شرکت های همکار معرفی کند.

همچنین شرکت شهاب علاوه بر نمایش نرم افزار پلاک خوان آی پلاک و سامانه تشخیص چهره روبینا، محصولات جدید خود از جمله آی پلاک لینوکس روی برد رسپبری پای را به صورت زنده به معرض نمایش گذاشت که مورد استقبال مخاطبان و شرکت های فعال قرار گرفت.

امید است که با عنایت به دستاورد های نمایشگاه بتوانیم برای همکاری بیش از پیش با شرکت های همکار و ارگان های فعال در کشور گام های موثری در زمینه ارتقا فناوری های هوشمند و پیشرفته در کشور عزیزمان ایران برداریم.

تاریخ نمایشگاه : 12 الی 14 تیر ماه 1401

مکان : مصلی امام خمینی (ره) – سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا