کرونا را شکست می دهیم شرکت شهاب

همکاری شرکت شهاب در مبارزه با کرونا

شرکت دانش بنیان شهاب ، تولید کننده محصولات نرم افزاری پلاک خوان و تشخیص چهره ، برای قدردانی از مدافعان سلامت و کمک به حفظ بهداشت در تردد و حضور غیاب بیمارستان ها و مراکز درمانی ، امکان استفاده رایگان از نرم افزار مدیریت تردد و پارکینگ آی پلاک را به مدت 2 ماه در اختیار بیش از 20 بیمارستان کشور قرار داده است. سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی درگیر با بیماری کرونا نیز می توانند ضمن اعلام تمایل و تماس با شرکت شهاب ، از 2 ماه استفاده رایگان از آی پلاک و 10 درصد تخفیف خرید محصولات پلاک خوان و تشخیص چهره شهاب بهره مند شوند تا انشاالله با یاری یکدیگر و لطف پروردگار بزرگ این بیماری را شکست دهیم.

لوگو نرم افزار آی پلاک مربعی

نرم افزار پلاک خوانآی پلاک

آی پلاک، نرم افزاری جامع و تخصصی در زمینه ی مدیریت و کنترل هوشمند تردد است که با اتصال به دوربین های نظارتی می تواند کنترلی دقیق و آنی از تردد خودرو ها را ارائه داده و اطلاعات کامل هر تردد را ثبت کند. همچنین آی پلاک قابلیت فرمان مستقیم به راهبند و گیت ها را دارد و با اتصال به آن ها، می تواند به صورت خودکار و هوشمند رفت و آمد را مدیریت کند.

لوگو کتابخانه تشخیص چهره روبینا

کتابخانه تشخیص چهره روبینا

سامانه تشخیص چهره روبینا جهت شناسایی و کنترل تردد افراد، در سازمان ها، ادارات، بانک ها و ارگان هایی که به نوعی با امنیت سر و کار دارند طراحی شده است. این سامانه با استفاده از به روزترین الگوریتم های بینایی ماشین و هوش مصنوعی قادر به تشخیص افراد در شرایط نوری مختلف و به صورت آنی ( Real Time ) است.

با ما تماس بگیرید

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید و سفارشات خود را ثبت کنید.

ایمیل : info@shahaab-co.ir

شماره تماس : 02331099

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا