کتابخانه پلاک خوان ساتپا نسخه لاتین و ترانزیت

کتابخانه تشخیص پلاک
ساتپا لاتین

نسخه لاتین کتابخانه تشخیص پلاک ساتپا با تکیه بر توان فنی نسخه فارسی آن، برای شناسایی و گزارش پلاک هایی با نویسه های زبان انگلیسی توسعه داده شده است. در حال حاضر این نسخه از ساتپا قابلیت پشتیبانی از پلاک های ترانزیت، ترکیه، روسیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و فیلیپین را دارد.

95%

دقت تشخیص پلاک

تشخیص پلاک

ترانزیت + 6 کشور

100ms

سرعت تشخیص پلاک

++C

زبان برنامه نویسی

مساله

برای پایانه های مرزی که دارای تردد وسایل نقلیه از کشور های مختلف اند چگونه می توان یک سیستم پلاک خوان جامع داشت؟ شرکت های نرم افزاری فعال در خارج از کشور که قصد ورود به حوزه ثبت تردد و پارکینگ هوشمند را دارند، چگونه می توانند با یک ماژول نرم افزاری و با تنها با یک سورس، محصولات خود را برای تمامی کشورها توسعه دهند؟

ضرورت

کنترل تردد در تمامی نقاط جهان از مقدمات اتوماسیون و کنترل تردد هوشمند به شمار می اید. در پایانه های مرزی نیز این ضرورت با توجه به حضور انواع پلاک ها از کشور های مختلف و همین طور پلاک های ترانزیت، احساس می شود.

راهکار

کتابخانه تشخیص پلاک ساتپا به عنوان اولین موتور نرم افزاری پلاک خوان کشور که نویسه های لاتین را نیز پشتیبانی می کند، اقدام به ارائه ماژول پلاک خوان برای شرکت های فعال در حوزه ثبت تردد و اتوماسیون پایانه های مرزی و هم چنین شرکت های نرم افزاری خوزه تردد فعال در خارج از کشور کرده است. مخاطبین ساتپا تنها با تولید یک محصول بدون ایجاد وابستگی به یک کشور خاص، بخش پلاک خوانی را به ساتپا بسپارند.

مزایا

نسخه لاتین ساتپا علاوه بر دارا بودن مزایا نسخه فارسی، این قابلیت را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تمامی کشور های دارای پلاک لاتین و یا فارسی، توسعه داده شوند. همچنین در صورت تمایل مشتریان می توان فرمت کشور های جدید را در مدت زمان اندک به صورت سفارشی به ساتپا لاتین اضافه نمود.

استاندارد های پشتیبانی شده

پلاک خوان ترانزیت
ترانزیت
turkey
ترکیه
پلاک خوان روسیه
روسیه
پلاک خوان آذربایجان
آذربایجان
georgia
گرجستان
armenia
ارمنستان
philippines
فیلیپین
پلاک خوان افغانستان
به زودی...

مهم ترین قابلیت ها

کتابخانه تشخیص پلاک ساتپا نسخه لاتین

سوالات متداول

بله، در صورت تمایل فرمت پلاک های کشور های جدید را می توان به صورت سفارشی به کتابخانه تشخیص پلاک ساتپا اضافه کرد که مدت زمان تحویل و هزینه آن با توجه به پروژه مشخص می شود.

برای مجوز های نامحدود، لایسنس از طریق دانگل یو اس بی رائه خواهد شد، اما تا زمان تحویل دانگل امکان بهره مندی از مجوز نرم افزاری برای مدت محدود میسر است.

نسخه لاتین برای کشور های مختلف ثابت است و مخاطب از طریق تنظیمات اقدام به انتخاب یک یا چند کشور هدف پلاک خوانی می کند.

در صورتی که در این مکان ها راهبند، گیت و یا سرعتگیر دارید به طوری که سرعت حرکت خودرو در محل ورودی پایین و نزدیک به صفر است، اکثر دوربین های برند های مختلف که در کلاس پلاک خوانی هستند پاسخگو نیاز شما می باشند اما حتما باید دقت کرد که در شب باید نور کافی برای پلاک خوانی مهیا باشد. پیشنهاد ما استفاده از دوربین پلاک خوان SH-D1531P است که از پروژکتور داخلی بهره می برند و در شرایط مختلف تست شده اند.

برند های مختلف دوربین های متعددی با کلاس پلاک خوان در لیست محصولات خود ارائه می کنند اما با توجه به شرایط محل استفاده از دوربین ممکن است برخی از این دوربین ها مناسب نباشند. در حالت کلی پیشنهاد ما استفاده از دوربین پلاک خوان SH-D1232R است که ما در شرایط مختلف در طول شبانه روز و با سرعت تردد بالا تست و جواب مطلوبی دریافت کرده ایم.

اسکرول به بالا