دوربین پلاک خوان جاده ای شهاب SH-D1232R

دوربین پلاک خوان
SH-D1232R

دوربین پلاک خوان مدل SH-D1232R برای تشخیص دقیق پلاک‌ خودرو های در حال حرکت با سرعت بالا در بزرگراه ها، جاده ها، خیابان ها، ورودی اماکن و... طراحی شده است. پروژکتور داخلی، این دوربین را قادر می‌سازد تا پلاک خودرو را در شرایط مختلف آب و هوایی و نیز ساعات مختلف شبانه روز حتی با وجود نور بسیار کم شناسایی کند.

2MP

قدرت تفکیک

6 عدد

LED پاور سفید

مناسب برای

جاده ها و پارکینگ ها

IP66

مقاوم در برابر آب و غبار

معرفی

یکی از مهم ترین نیازمندی ها در زمینه کنترل تردد، دوربین با کیفیتی است که بتواند پلاک خودرو ها را در شرایط مختلف ضبط کند. به خصوص هنگام استفاده از نرم افزار های پلاک خوان مانند نرم افزار پلاک خوان آی پلاک ، نیاز به چنین دوربین هایی که تصاویر واضحی از پلاک خودرو ها ثبت کنند بیشتر احساس می شود.

دوربین پلاک خوان SH-D1232R ، دوربینی تحت شبکه IP ( دیجیتال ) از نوع بولت می باشد که با قدرت تفکیک 2 مگاپیکسلی خود، تصویری واضح و با کیفیت در ابعاد Full HD و تا نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد. این دوربین از قابلیت DWDR برای بالابردن کیفیت تصاویر خروجی بهره می برد و برای بهبود نور تصویر، از  BLC استفاده می کند. این دوربین دارای پروژکتور داخلی مرئی سفید است که توانایی پرتاب نور سفید به طول بیش از 25 متر را دارد. لازم به ذکر است دوربین SH-D1232R شهاب دارای استاندارد حفاظتی IP66 ( مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار ) است.

این دوربین در شرایط مختلف می تواند تصویر بسیار واضحی از پلاک خودرو ها ضبط کند و در کاربرد های متنوعی از بزرگراه ها گرفته تا پارکینگ ها ، قابل استفاده می باشد. دوربین پلاک خوان SH-D1232R دارای 3 حالت تنظیمات برای روز ، شب و طلوع-غروب است که از این طریق می تواند برای استفاده در شرایط مختلف نوری در شبانه روز، به کار گرفته شود. همچنین این دوربین برای استفاده در جاده ها و خیابان ها گزینه مناسبی است و با نصب این دوربین روی دکل های نظارتی، می توان پلاک خودرو های در حال حرکت با سرعت بالا را نیز ضبط کرد.

لازم به ذکر است تمامی مشخصات فنی این دوربین توسط مهندسین شرکت شهاب در شرایط کاملا واقعی تست شده است.

نمونه ویدیو ها و تصاویر واقعی

نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در روز
نمایش ویدیو درباره نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در روز
نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در عصر
نمایش ویدیو درباره نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در عصر
نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در غروب 2
نمایش ویدیو درباره نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در غروب 2
نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در غروب
نمایش ویدیو درباره نمونه کار دوربین پلاک خوان SH-D1232R در غروب
دوربین پلاک خوان جاده ای شهاب D1232R

لنز وریفوکال 6mm-22mm

پروژکتور داخلی با 6 عدد LED پاور سفید

درجه حفاظت IP66

دوربین پلاک خوان
SH-D1232R

مناسب برای جاده ها و پارکینگ ها
تا سرعت 150 کیلومتر بر ساعت

سوالات متداول

برای استفاده از نرم افزار های پلاک خوان ، دوربین باید تصاویر مناسب و واضح از پلاک ثبت کرده و به نرم افزار ارائه کند.

معمولا هنگام استفاده از دوربین های نظارتی غیر پلاک خوان ، هنگامی که خودرو در حال حرکت باشد پلاک ها تار یا به اصطلاح Blur می شوند. مخصوصا این حالت در تصاویر شب بیشتر اتفاق می افتد.

در این حالت تصاویر پلاک توسط هیچ نرم افزار پلاک خوانی قابل بازیابی یا شناسایی نیست.

دوربین های LPR با بهینه سازی ها و پیش پردازش هایی که روی تصاویر آن ها انجام می شود، قادر هستند که پلاک خودرو های درحال تردد را در حال حرکت با سرعت های بالا و همچنین در تمام ساعات شبانه روز به وضوح ضبط کنند تا نرم افزار پلاک خوان بتواند این پلاک ها را ثبت و گزارش کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله دوربین پلاک خوان و مزایای استفاده از آن را مطالعه کنید.

برند های مختلف دوربین های متعددی با LPR در لیست محصولات خود ارائه می کنند اما با توجه به شرایط محل استفاده از دوربین ممکن است برخی از این دوربین ها مناسب نباشند. در حالت کلی پیشنهاد ما استفاده از دوربین SH-D1232R است که ما در شرایط مختلف در طول شبانه روز و با سرعت تردد بالا تست و جواب مطلوبی دریافت کرده ایم.

در صورتی که در این مکان ها راهبند، گیت و یا سرعتگیر دارید به طوری که سرعت حرکت خودرو در محل ورودی پایین و نزدیک به صفر است، اکثر دوربین های برند های مختلف که در کلاس LPR هستند پاسخگو نیاز شما می باشند اما حتما باید دقت کرد که در شب باید نور کافی برای ثبت پلاک مهیا باشد. پیشنهاد ما استفاده از دوربین SH-D1232R یا دوربین SH-D1531P است که از پروژکتور داخلی بهره می برند و در شرایط مختلف تست شده اند.

دوربین های پلاک خوان یا به اصطلاح LPR به دوربین هایی گفته می شود که تصاویر آن ها برای شناسایی پلاک ها به بهترین شکل بهینه شده است تا بتوان از طریق نرم افزار های پلاک خوان ، پلاک خودرو ها را در تمام ساعات روز و انواع شرایط آب و هوایی ثبت و گزارش کرد.

دوربین های تجمیع شده ( Embedded ) ، دوربین هایی هستند که پردازنده و نرم افزار تشخیص پلاک درون دوربین تعبیه شده است و علاوه بر ارائه تصاویر بهینه ، پلاک خودرو های درون تصویر نیز توسط خود دوربین گزارش می شود.

برچسب ها:

اسکرول به بالا